Second Brain begrijpen, bouwen en benutten

Kies startdatum

Second Brain begrijpen, bouwen en benutten

In 3 avonden leer je begrijpen hoe je Second Brain werkt, je leert hoe je het bouwt en vooral… hoe je het benut.

Docent Ary Velstra heeft de boeken van Tiago Forte “How to Build a Second Brain” en heel veel extra materiaal bestudeerd en omgezet naar deze korte training.

Voor wie?
Kenniswerkers, Studenten, Beleidsmedewerkers, Consultants.

Wat leer je?

• Je bent op zoek naar een effectieve manier om jouw eigen kennis slim op te slaan
  • Je wilt gebruik maken van de kracht van software om alles terug te vinden zodra je het nodig hebt.
  • Je leert interessante informatie slim vastleggen, organiseren, de kern vinden en hoe je je werk deelt met anderen.
  • Je leert hoe je alles handig opslaat Waar ben je mee bezig, wat is belangrijk voor de lange termijn, welke bronnen gebruik je en alles wat niet meer -actief is.

Neem je laptop mee. Je leert hoe het werkt met handige -vaak gratis- software.

3 lessen van 2,5 uur:

Donderdag 30/01/2025 - 19:30 uur.
Donderdag 06/02/2025 - 19:30 uur.
Donderdag 13/02/2025 - 19:30 uur.

Gebouw Volksuniversiteit
Nieuwegracht 41
3512 LE, Utrecht

Ary Velstra
Waarom zou jíj 2 x zo snel willen lezen en 3 maal beter onthouden? En waarom wil je een Second Brain?

BEKIJK MIJN PAGINA >