Spaans 7 [B1] (N)

Cursus

De inschrijving voor deze cursus is op dit moment niet geopend.

Cursus

Spaans 7 [B1] (N)

Bij deze cursus wordt toegewerkt naar B1 van het Europees Referentiekader. Je hebt al drie jaar Spaans bij de Volksuniversiteit Utrecht achter de rug, of hebt voldoende Spaans geleerd om de lessen op dit niveau te kunnen volgen. Je wilt je kennis van de Spaanse taal verder verbeteren en leren hoe je op een hoger plan kan communiceren met Spaanssprekenden. Houdt er rekening mee dat je naast de 1,5uur les per week minimaal 1,5 uur aan het huiswerk moet besteden. Je bent dus al gauw 2x per week met de cursus bezig. Tijd besteden aan het huiswerk is beslist nodig om goed Spaans te leren, maar dan heb je er ook plezier van.

Op de Volksuniversiteit Utrecht leer je het Spaans door op een heel praktische manier met de taal bezig te zijn. Een taalcursus dus waarin je jouw vaardigheid in het Spaans al snel verder ziet groeien.

We werken met Gente Hoy 2 en behandelen hoofdstuk 5-6.

DEZE VIND JE WELLICHT OOK LEUK